Dariusz Kunowski ukończył w 1992 roku scenografię na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Od 1989 roku realizował autorskie przedstawienia, współpracując m.in. z warszawskim teatrem Academia i CSW Zamek Ujazdowski. Po latach pracy jako scenograf w teatrze i telewizji w 2005 roku założył własny teatr Scena Lubelska 30/32, w którym stworzył kilkanaście przedstawień i zainicjował wiele innych projektów związanych z edukacją artystyczną (warsztaty teatralne dla dzieci, festyny artystyczne) i animacją społeczności lokalnej (Festyny „Święto ulicy Skaryszewskiej”).

Oprócz działalności w ramach Sceny Lubelska 30/32 Dariusz Kunowski pracuje też z dziećmi przy Stowarzyszeniu Kultury i Edukacji oraz projektuje muzea i wystawy – jest m.in. współautorem ekspozycji w Muzeum Powstania Warszawskiego i w Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie. Prezes Stowarzyszenia Pracownie Twórcze Lubelska 30/32 i Fundacji Sceny Lubelska 30/32.

 

 

Piotr Herbich – ukończył filozofię na Uniwersytecie Warszawskim. Od 2005 roku aktor Sceny Lubelska 30/32, gdzie oprócz ról w kilkunastu spektaklach był także scenarzystą kilku z nich i koordynatorem projektów teatralnych, edukacyjnych i tanecznych. Pracuje również jako tłumacz, przełożył na polski m.in. książkę Po skończoności Quentina Meillassoux. Wiceprezes Fundacji Sceny Lubelska 30/32.

 

 

 

 

 

 

Katarzyna Żytomirska – pisarka, etnolog, aktorka teatru Scena Lubelska 30/32 (Kalevala, Dawid, Historyja o Chwalebnym Zmartwychwstaniu Pańskim, Tango Muerte, Czarna Mańka Królowa Przedmieścia, Wiech na 103, Róża ze Skaryszewskiej, Ferajna pana Dropsa, 100-noga i spółka). Członek Stowarzyszenia na Rzecz Kultury Tradycyjnej „Dom Tańca”. Animatorka "Tańcograjki" – zajęć dla dzieci z muzyką na żywo. Współpracuje z Teatrem Węgajty oraz Fundacją Drama Way przy projektach teatralnych, edukacyjnych i kulturalnych. Autorka spektakli muzycznych Wstydek-Bajtek i drewniane ludki, Muzykanci Tralalanci oraz książki etnograficzno-magicznej Opowieści roztoczańskie. Stypendystka Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w dziedzinie baśni zebranych przez Oskara Kolberga. Autorka Tańczącego Lwa będącego autorską adaptacją baśni ludowych. Bardzo lubi poziomki.

www.zytomirska.pl

 

Agata Brzozowicz - animatorka kultury, pedagożka, tłumaczka. Posiada długoletnie doświadczenie przy realizacji spektakli teatralnych, festiwali filmowych, imprez muzycznych i programów kulturalnych. W pracy z ludźmi lubi bawić się formą, pobudzać wyobraźnię, łamać konwencje i tworzyć. 
Pracowała w ośrodku kultury, szkole, organizacjach pozarządowych, współpracowała m.in z Mistrzowską Szkołą Wajdy, Warszawskim Festiwalem Filmowym, Stadionem Narodowym PGE, Telewizją Polską, Teatrem Nowym, Muzeum Sztuki we Wrocławiu. W swoich działaniach kieruje się potrzebą doświadczania, rozwoju i istnienia w kulturze.

 

 

Daniel Brzeziński - Dyplomowany instruktor teatralny: od 2007 roku instruktor w projektach Stowarzyszenia Praktyków Kultury (z grupami młodzieży uchodźczej) a także Muzeum Historii Żydów Polskich (projekt „Co mi po świetle gwiazd”) i Teatru Remus (projekty z serii „Kobierce” w latach 2001-2005); w latach 2001-2003 prowadził zajęcia teatralne na podyplomowych studiach dla nauczycieli Animacja Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW; w latach 2006 – 2011 instruktor teatru osób z niepełnosprawnością umysłową „Klamra”; Praktyk kultury: autor i koordynator projektów animacji kultury m.in. w środowisku uchodźców: Stowarzyszenia Praktyków Kultury („Most”, „Opowieści z doliny Terek”, „Cafe Kaukaz”, „Kaukaska Odyseja”, „Integracja kreatywna”, „Multipublikacja”, „Liderzy Tolerancji”) Stowarzyszenia Teatralnego Remus („Bez twarzy”, „Warszawska lezginka”), animator i instruktor w innych projektach społecznych i artystycznych.

Aktor: Teatru Węgajty od 2001 r. („Upiorny Całun”, „Synczyzna”), Teatru Remus w latach 2002 - 2009 („Śpiący”, „Romeo i Julia”, Jedno Echo”, „Projekt Wyspiański”), Teatru Scena Lubelska od 2005 r. („Czarna Mańka”, , Tango muerte”, „Pan Tagruelski”).